میز ناهار خوری در مشهد

 

  1. راهنمای انتخاب بهترین شکل هندسی برای میز ناهار خوری
  2. نقاط مثبت و منفی میز های چوبی و فلزی و شیشه‌ای
  3. دقت به متریال استفاده شده در میز ناهار خوری و دریافت ضمانت از فروشنده
  4. توجه به قیمت میز ناهار خوری
  5. انتخاب میز ناهار خوری متناسب با فضای موجود در منزل (مهم ترین نکته)

این ها مواردی بودند که هنگام خرید میز ناهار خوری باید به آن دقت کنید
در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات شما را برای خرید میز ناهار خوری بالا ببریم که بتوانید حس خوشایندی بعد از تهیه یک میز ناهار خوری داشته باشید.

خرید میز ناهار خوری گرد و مربع در مشهد

تولیدی میز ناهار خوری در مشهد

ایران بین بگ به عنوان تولید کننده محصولات چوبی و راحتی می‌تواند میز ناهار خوری مطابق با سلیقه شما را طراحی و تولید کند، ما همچنین قادر به تولید میز های ناهار خوری در ابعاد و انداز های مختلف خواهیم بود، چنانچه قصد تهیه میز ناهار خوری را در مشهد دارید و برای انتخاب مدل و طرح آن سردرگم هستید تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با ما تماس حاصل بفرمایید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

تماس با ایران بین بگ

1. بهترین شکل هندسی برای میز ناهار خوری در مشهد

در هنگام خرید میز غذاخوری باید به این نکته توحه داشته باشید هر مدل و شکل میز ناهار خوری برای یک فضای به خصوص مناسب می‌باشد، مثلا میز های مربع و گرد 4 نفره مناسب برای فضای نقلی و کوچک هستند و مناسب استفاده خانواده های 4 نفره می‌باشد پس چنانچه قصد پذیرایی از تعداد زیادی میهمان را دارید و فضای منزل شما به صورت مستطیل و بزرگ است، ما به شما پیشنهاد خرید میز ناهار خوری بیضی شکل را می‌دهیم چرا که میز های غذاخوری بیضی شکل این قابلیت را دارند که تعداد زیادی صندلی را به دور خود جای دهند و برای پذیرایی از مهمانان با تعداد بالا مناسب باشند.

خرید میز ناهار خوری بیضی در مشهد

2. مقایسه نقاط قوت و ضعف میز ناهار خوری های چوبی و فلزی در مشهد

میز های ناهار خوری عموما چوبی هستند ولی در قالب پلاستیکی و فلزی هم تولید می‌شوند، در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.
انواع مختلف میز غذاخوری شامل میز‌های چوبی، فلزی، شیشه‌ای و حتی مصنوعی یا به اصطلاح پلاستیکی در بازار یافت می‌شوند. هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند که بسته به سلیقه و نیاز خانواده، انتخاب می‌شوند.
به عنوان مثال، میز‌ ناهار خوری های چوبی با طبیعت گرم و دوست داشتنی خود، حس آرامش و صمیمیت را به فضای غذاخوری منتقل می‌کنند.
میزهای ناهار خوری فلزی و پلاستیکی هرکدام بنابر سلیقه افراد طی سالیان متوالی، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند و محبوییت بالایی داشتند، منتها امروزه با پیشرفت صنعت مبلمان و صنایع چوبی در کشور، علاقه مردم برای خرید میز ناهار خوری چوبی نیز بیشتر شده است.

میز ناهار خوری در مشهد

3. دقت به متریال استفاده شده در میز خوری در مشهد

در هنگام خرید میز ناهار خوری در مشهد شما باید از فروشنده ای که از آن قصد خرید دارید، بخواهید تا در مورد کیفیت و نوع چوب های کار شده در میز ناهار خوری به شما توضیحات کامل را بدهید و گفته های خودش را در فاکتور ضمانت کند و به شما تحویل بدهد، در این صورت شما خریدی مطمن خواهید داشت و متریال میز ناهار خوری شما به مرور زمان افت کیفیت نخواهد داشت چون معمولا میز های ناهار خوری با کیفیت پایین توسط فروشنده ضمانت نمی‌شود و پس از فروش مسئولیتی در قبال آن عهده دار نمی‌شوند.

4. توجه به قیمت میز ناهار خوری در مشهد

انتخاب یک فروشنده معتبر برای خرید میز ناهار خوری در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است، کارگاه تولیدی ایران بین بگ با سابقه قدیمی خود در صنف میز ناهار خوری و محصولات چوبی توانسته است رضایت روز افزون مشتریان را جلب نماید.
کارگاه تولیدی ایران بین بگ می‌تواند انواع میزغذاخوری را بر اساس سلیقه شما تولید کند، به طور مثال شما می‌توانید نوع پارچه، رنگ، منبت کاری روی صفحه و پایه‌های میز را انتخاب کنید.
فروشگاه تولیدی ایران بین بگ در ابعاد و اندازه های مختلف میز های ناهار خوری را تولیده کرده و مستقیما به دست مصرف کننده می‌رساند، پس با حذف واسطه ها قیمت تمام شده میز غذاخوری در مشهد برای شما کاهش چشم گیری خواهد داشت.

5. انتخاب میز ناهار خوری متناسب با فضای موجود در منزل

قبل از خرید میز ناهار خوری باید توجه ویژه ای به مکانی که قرار است میز را در آن قرار دهید، بکنید چرا که با خرید مدل و سایز نادرست امکان دارد از خریدی که کرده اید دلسرد شوید.
برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب بهترین مدل و سایز برای فضای موجود در منزل‌تان با ما در تماس باشید.

تولید و قیمت صندلی تک میز غذاخوری در مشهد

ایران بین بگ به عنوان گارکاه تولیدی محصولات چوبی و راحتی این این امکان را برای همشهریان عزیز مشهدی فراهم کرده است تا در صورتی که شما عزیزان خواهان عوض کردن صندلی های میز ناهارخوری تان هستید بتوانید به صورت جداگانه صندلی های میز ناهار خوری خود را در مشهد سفارش دهید تا ما در کمنرین زمان ممکن صندلی ها را با سلیقه شما و متناسب با میز فعلی، بسازیم و تقدیم حضورتان کنیم. قیمت تمام شده صندلی های تکی برای میز ناهارخوری با توجه به نوع چوب و روکش متفاوت خواهد بود به همین منظور پیشنهاد می‌شود با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

تولید و قیمت میز غذاخوری به صورت تکی و بدون صندلی در مشهد

همان طور که در بالا اشاره کردیم ما قادر به تولید صندلی تکی برای میز ناهار خوری فعلی تان هستیم پس عکس این قضیه هم صدق خواهد کرد، عده ای از مشتریان عزیز ما از صندلی های میز ناهار خوری خود رضایت دارند و به دنبال تهیه میز متناسب با صندلی های فعلی هستند، تولیدی ایران بین بگ متناسب با رنگ، اندازه و فضای موجود در منزل شما، اقدام به ساخت میز تک برای صندلی های میز ناهار خوری خواهد کرد و باید به این نکته توجه داشته باشید که صفر تا صد کار با توجه به سلیقه شما انجام خواهد شد. قیمت تمام شده میز های تک ناهار خوری با توجه به ابعاد و ارتفاعی که دارند متفاوت خواهد بود، برای استعلام قیمت این مورد هم با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

مرکز خرید میز ناهار خوری در مشهد کجاست؟

شهر مشهد از نظر تراکم جمعیت در ایران توانسته رتبه دوم را کسب کند به همین جهت عرضه و تقاضای کالا های متنوع در این شهر بسیار بالا است از این رو میز ناهار خوری هم از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از خانواده های مشهدی به دنبال پیدا کردن میز غذاخوری با بالاترین کیفیت با بهترین قیمت هستند، مراکز خرید میز ناهار خوری در مشهد سناباد و کلاهدوز هستند که فروشندگان محترم به دلیل اجاره مغازه قیمت میز های نهار خوری را تا حد قابل توجهی بالاتر از قیمت تولیدی ها و کارگاه ها می‌برند که کاملا درست و اصولی می‌باشد ولی اگر شما به دنبال خرید با کیفیت و با قیمت بسیار معقول هستید می‌توانید میز ناهار خوری خود را مستقیما از تولید کننده تهیه کنید تا با حذف واسطه ها قیمت تمام شده برای شما به حداقل برسد، ایران بین بگ این افتخار را دارد به عنوان کارگاه تولیدی محصولات چوبی و راحتی در خدمت همشهریان عزیز مشهدی باشد تا بتوانند خریدی با قیمت بسیار عالی و با بالاترین کیفیت را تجربه کنند، به پاس قدردانی از رضایت شما مشتریان عزیز ما همواره تلاش خود را برای بهبود کیفیت و در جهت تولید به روز ترین مدل های میز ناهار خوری خواهیم کرد.

میز ناهار خوری در تهران

سوالات پرتکرار مشتریان

بله، همشهریان و ساکنین شهر مشهد میتوانند جهت بازدید و مشاهده تنوع محصولات، به نمایشگاه و کارگاه تولیدی میزناهار خوری، واقع در کیلومتر 9 جاده شاندیز، بازار مبل ویرانی مراجعه کنند. 

ایران بین بگ با تکیه بر توانایی های خود در حوزه تولید صنایع چوبی میتواند شخصی سازی زیادی بر روی محصولات پیاده کند. به طور مثال مشتریان میتوانند نوع رنگ، صندلی ها، پارچه، میز و انواع منبت کاری ها را به سلیقه خودشان انتخاب کنند، سپس نجاران ما با بالاترین ظرافت و کیفیت، به تولید میز غذاخوری اقدام خواهند کرد.

باید به این نکته توجه داشت، ابعاد، اندازه و تعداد نفرات میز ناهار خوری متغیر است و به همین نمی‌توان قیمت دقیقی بر روی آن گذاشت، شما مشتریان محترم می‌بایست ابتدا با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در جهت خرید یک میز ناهار خوری مناسب برای فضای منزل‌تان راهنمایی کنند و در آخر با توجه به متریال انتخابی، ابعاد و تعداد نفرات قیمت را خدمت شما اعلام کنند، به طور میانگین قیمت میز ناهار خوری در مشهد از 10 میلیون تومان شروع شده و روند صعودی خواهد داشت.

گروه تولیدی ایران بگ تمام میز های ناهار خوری و دیگر تولیدات خود را ضمانت می‌کند تا خیال شما را نسبت به خرید میز ناهار خوری در مشهد، راحت کند.

حمل میز ناهار خوری در مشهد

زمان ساخت میز ناهار خوری چقدر طول می‌کشد؟

گروه تولیدی ایران بین بگ تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات مربوط به میز غذاخوری را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان محترم برساند لذا مدت زمانی که برای ساخت یک میز ناهار خوری ممکن است صرف شود بین 4 روز الی 10 روز می‌باشد، میز های غذاخوری با ابعاد و طرح های مختلف ممکن نیازمند به زمان کمتر یا بیشتری باشند ولی میانگین زمانی که طول می‌کشد میز های ناهار خوری به دست شما برسد کمتر از یک هفته خواهد بود.

از این مقاله رضایت داشتید؟

از 1 تا 5 ستاره به ما امتیاز دهید

guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوسن زحمتکش
سوسن زحمتکش
میهمان
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر، ممنون از سایت خوبتون کلی اطلاعات در مورد میز ناهار خوری جمع کردم
جسارتا شما میز ناهار خوری ۱۲ نفره هم تولید میکنید؟ من هم مشهد هستم همشهری تونم

مونا منصوری
مونا منصوری
میهمان
1 ماه قبل

سلام داشتم توی اینترنت میچرخیدم و میز های ناهار خوری نگاه میکردم که برای عید امسال یه تنوعی بدم به خونه مون
یهویی سایت شمارو دیدم، من منصوری هستم اگر خاطرتون باشه سه سال پیش ۳ دست میز ناهار خوری توی مشهد از شما گرفتیم برای خودم و دخترام انقد کیفیت داره هنوز رنگش نرفته و خدا خیرتون بده
بخوایم مجدد از خودتون بگیریم تخفیف ویژه هم میدید بهمون؟ 😅